niedziela, 9 kwietnia 2017

Plan Tygodniowy

Plan Tygodniowy


Jako, że byłem prawie cały tydzień poza granicami naszego kraju z mocno napiętym grafikiem, nie byłem w stanie zrobić nic w projekcie. W zamian, dziś chciałbym zaprezentować plan na bieżący tydzień.

Pierwszą rzeczą, którą muszę się zająć jest skończenie strony postu. Zbudowałem już bazowe sekcje, jednak jeszcze nie jest to to, co chciałem osiągnąć.  Kolejnym ważnym elementem strony postu, jest sekcja rzeczy powiązanych z wyświetlanym postem.
W następnej kolejności będę musiał podpiąć cały projekt pod Google analitycs, aby umożliwić mi gromadzenie statystyk wyświetleń.  Chcę także umożliwić mailową subskrypcję bloga oraz udostępnić RRS feed. 

Rzeczy wymienione wyżej są takim moim minimum, które chcę w tym tygodniu zrealizować. Z rzeczy „nice to have” byłoby także skończenie strony głównej i po wszystkim stworzenie spójnego design całej platformy.  W produkcji jest również logo, także prace trwają. Będę miał teraz więcej czasu na ten projekt, więc możesz oczekiwać obszerniejszych postów na temat pracy w nim wykonanych. Postaram się także nieco bardziej zagłębić w rzeczy realizowane na bieżąco.

Pozdrawiam i miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz