niedziela, 28 maja 2017

Koniec DajSięPoznać 2017, co dalej z blogiem?

Koniec DajSięPoznać 2017, co dalej z blogiem?




Drugi post będzie krótki, ale czuję, że jest potrzebny. Co dalej będzie się działo z blogiem http://www.webdotnet.pl. Pierwsza i najważniejsza zmiana to przejście na cykl jednego posta w tygodniu zamiast dwóch. Dwa posty to dość sporo biorąc pod uwagę resztę obowiązków, które mam na głowie. Nie było łatwo wytrwać z dwoma postami w tygodniu, zwłaszcza chcąc utrzymać ich sensowność. Wiem, że czasem dało się odczuć, że tak naprawdę te dwa posty można było napisać w jednym, jednak bywały ciężkie tygodnie i właściwie tak właśnie było (podzieliłem post na pół i zamieściłem, jako dwa). Takie rzeczy już nie będą się działy J.

Kolejną rzeczą, którą chcę poruszyć to tematy, które będą obecne na tym blogu. Przez najbliższy czas z pewnością nadal będzie to tematyka Umbraco, .NET i frontendu. Chciałbym także poruszyć nieco tematów mniej technicznych. Np. tego jak rozwijała się moja kariera jako programisty (nie mam typowo informatycznego wykształcenia).



Python będzie kolejnym językiem, którego chcę się nauczyć (głównie ze względu na jego popularność w machine learning i automatyzacji). Możesz oczekiwać postów o tej tematyce w niedalekiej przyszłości. Myślałem nad nauką PowerShell-a, ale spróbuję przeprowadzić tego typu automatyzację za pomocą Pythona.

Postaram się także by posty były nieco dłuższe, chyba ze krótki wyczerpie temat (jak moje posty na temat implementacji Disqus i Addthis). Nie widzę powodu by niepotrzebnie je przedłużać.
Na ten moment to tyle updatu, pozdrawiam serdecznie, Kamil.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz