niedziela, 28 maja 2017

Koniec DajSięPoznać 2017, co z projektem?

Koniec DajSięPoznać 2017, co z projektem?



Konkurs Daj się poznać dobiega końca, ten post będzie o tym, co udało mi się zrealizować w projekcie do tej pory.

Jestem już bardzo blisko wypuszczenia nowej wersji bloga. Myślę, że stanie się to w drugim tygodniu czerwca.

Właściwie brakuje mi jedynie lekkiego dopasowania stylów na stronie i dodania Google analyst i tag manager do strony.

Posty zostały już przepisane do nowej platformy i tak wygląda przegląd postów na stronie głównej:



Robots.txt jak i sitemap-a zostały zrobione.



Stworzyłem także widok wszystkich postów, które zostały napisane, pogrupowane po miesiącach. Zastanawiam się czy nie lepiej by było zrobić odwrotnego sortowania, czyli od najnowszych do najstarszych. Jest to jednak prosta poprawka.



Co dalej?
Jak już wspomniałem, muszę nico popracować nad stylami. Kolejnym krokiem będzie postawienie wersji testowej, by sprawdzić poprawność wszystkich elementów „third-party”, dopełnienie contentu i… puszczenie wszystkiego „live” z podmianką przekierowania na domenę J

Sam projekt będzie oczywiście nadal rozwijany i rozszerzany o nowe funkcjonalności w miarę potrzeb bieżących.  Jednak już teraz mogę powiedzieć, że kolejnym dużym krokiem będzie wersja angielska.


Pozdrawiam Kamil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz