niedziela, 21 maja 2017

Plany

Plany




Zbliża się już koniec miesiąca, ten post będzie krótką listą rzeczy, które chciałbym zrealizować zanim maj się skończy. Kłopoty zdrowotne niestety trochę psują mi mój plan, mam spore problemy z skupieniem się, na czymkolwiek przez grypę. Jeżeli jednak wszystko pójdzie po mojej myśli to powinno się udać zrobić deployment nowej wersji mojego bloga.
Aby blog mógł ujrzeć światło dzienne muszę jeszcze zrobić:
  • Widok wszystkich postów na blogu
  • Sitemape
  • SEO optymalizacje
  • Możliwość subskrypcji po RSS
  • Wypełnić stronę główną i „O mnie” właściwą treścią
  •  Przepisać wszystkie posty z starego bloga na nowego.

Jeśli powyższa lista zostanie zrealizowana, będę mógł przenieść się już na nową platformę. Mam nadzieję, że się uda J

Pozdrawiam serdecznie, Kamil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz