niedziela, 7 maja 2017

Widok postu, rozwinięcie.

Widok postu, rozwinięcie.
Tym razem o tym, co zmieniło się w widoku postu. Prototyp bloga jest już niemal gotowy. Zostało nieco pracy związanej z SEO. Strona wizualna projektu potrzebuje jedynie ostatnich szlifów i pierwsza wersja będzie gotowa. Z radością przedstawiam także logo mojego projektu:



Zdecydowałem się na treść postu po lewej stronie, a po prawej kolumnę na ¼  szerokości zawierającą dodatkowe informacje. Pierwszą informacją są Tagi, które można kliknąć by przejść do widoku listy wszystkich postów zawierających dany tag. Drugą, lista (aktualnie siedmiu, ale to może ulec zmianie) ostatnich postów z tej samej kategorii, co czytany przez użytkownika. Poniżej listy niedawno dodanych, znajduje się iframe z fanpagu na Facebooku. Na końcu, po treści postu, znajduje się sekcja z komentarzami na całą szerokość strony.



Planuję także stworzyć sekcję z subskrypcją mailingową, ale w pierwszej kolejności mam zamiar dodać całą funkcjonalność, którą posiada obecny „brzydki” blog. Gdy to już się stanie, przepnę domenę i nowe posty będą się już pojawiać na nowej odsłonie bloga, która mam nadzieję, że się Ci spodoba J

Ostatnią rzeczą, którą podłączyłem do bloga, jest możliwość dzielenia się postami na „social mediach” lub mailowo. Nie chcąc budować tego samemu od początku, skorzystałem z gotowej implementacji z https://www.addthis.com/. Guziki do dzielenia się ze znajomymi pojawiają się po lewej stronie, chyba że przeglądamy na małym ekranie - wówczas u dołu. Wygląda to bardzo spójnie i mi osobiście przypadło do gustu. Jak dodać to samodzielnie do własnej strony, opiszę w kolejnym poście.



To już wszystko, co chciałem przekazać w ramach tego posta. Ostatnio skupiam się na implementacji nowych rzeczy, dlatego też nie mam tak dużo czasu na pisanie jak bym chciał.

Pozdrawiam, Kamil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz